El Servei

Aquesta unitat és un instrument que canalitza les necessitats, les queixes, els suggeriments i/o els agraïments dels usuaris amb l’entitat. Entre les seves funcions i destaquen:

  • La mediació entre l’usuari i l’Hospital per a intentar resoldre situacions problemàtiques o conflictives, cercant solucions que siguin satisfactòries per al client, sempre que sigui factible i tenint en compte les possibilitats que pugui oferir el centre.
  • La gestió de reclamacions, queixes, suggeriments i agraïments conforme a les normatives existents.
  • Informar sobre la cartera de serveis, prestacions i aspectes organitzatius de l’entitat.
  • Divulgar els drets i deures del malalt al propi usuari, entorn familiar.
  • Gestionar les sollicituds de documentació clínica segons la legislació vigent.
  • Facilitar la comunicació entre institucions, serveis i mitjans mediàtics.
  • Informar a l’usuari del dret a la intimitat i el de la protecció de dades de caràcter personal. Informar respecte a les voluntats anticipades.

Horari d´atenció a l'usuari:
De dilluns a dijous de 10.00 h a 16.00h
Divendres, només matins

Telèfon de contacte:
938.486.762 o 938.670.317 (extensió 3331)

Adreça electrònica: atenciousuari@hsceloni.cat